Friday, December 14, 2007

تحكمات الظرووووف


سعات الواحد هو اللي بيتحكم فى الظروف وبيكون اقوى منها


وسعات الظروف هيا اللي بتتحكم فى الواحد وبتكون اقوى منه


وانا واحد من الناس اللي متأكده ان احنا اللي نقدر نتغلب على الظروف ونكون اقوى منها


بس اظاهر - وللاول مرة - بدأت تتحكم فيا


وأول تحكم ليها كان فى المدونه والله اعلم ايه تانى


المهم ان بسبب الظروف قررت ان ابعد عن التدوين لفتره معينه


فى الفتره دي هقرر اذا كنت هتوقف عن التدوين للابد او ارجع تاني ادون


وقراري بالتوقف او الاستكمال هيكون فى اول يوم فى اجازه نص السنه


وطبعا فى الفتره دي هتابع بعض المدونات الصديقه


وهرود على مواضيعها ان شاء الله


اشوفكم على خير ان شاء الله


دعواتكم

8 comments:

أخـــ مسلمة ـــت said...

لعله خير ان شاء الله

ان شاء الله ترجع تاني بعد فترة لذيذة جدا من المذاكرة والامتحانات

بس علي فكرة مش ها اعتقدتش ان حضرتك ممكن تتوقف عن التدوين

عن تجربة
أنا ماقدرتش

في انتظار عودة أقوي ان شاء الله

وفقكم الله

Anonymous said...

ان شاء اله خير
اهم حاجه الموضوع ما يطولش
وما تخليش الظروف تتحكم في حضرتك
حاول تسيطر عيها
ويكون عندك امل

ادعو الله ان يوفقك الي ما يحبه ويرضاه

M.Nassif said...

لأ بجد و عن تجربة مش هتقدر
فعلا مش هتقدر
هتلاقى فى أفكار كتيرة فى دماغك عايز تكتب عنها بس مش عارف فين
عموما ربنا يعملك اللى فيه الخير

العسكري عتريس said...

انا كتبت كومنت واتحذف

Eng / Mohammed said...

اخت مسلمه

ان شاء الله اكيد خير

بس على فكره

الظروف مش سببها الامتحنات

وبصراحه عند حضرتك حق

انا عندي 4 مواضيع مهمين اوى

عاوز اتكلم فيهم

يا رب اقدر اكتبهم

جزاكم الله خيرا

Eng / Mohammed said...

زهرة الاخوات

يا رب الموضوع ميطولش

وان شاء الله عندي امل ان ارجع اكتب تانى

جزاكم الله خيرا على الدعاء

الهلم امين

Eng / Mohammed said...

د/ نصيف

عند حضرتك حق

فى موضايع كتير عاوز اتكلم فيها

وان شاء الله اتكلم عنها

جزاكم الله خيرا على تشريفك للمدونه

منور والله

يا رب متحرمناش من الزياره الجميله دي

Eng / Mohammed said...

العكسري عتريس

اظاهر الامتحنات مأثره عليك شويه

):

انا محذفتش حاااجه خاااالص